Reglime 4 gün gecikme var 3 gün önce kan baktırdım negatifti ama regli gecikmesimidir hamilelik durumu varmıdır ? Tekrar yaptırmak lazımm mı bilemedim yada ne kadar beklemeliyim ? Ekstra bir belirtisi varmı anlayabileceğim tecrübesi olan yazabilirmi 🥶