Kızlar çocukken çok eskiden tırnak yerdim tabi yıllar oldu yemiyorum hiç asla eskide kaldı. Ama tırnak şeklim nasıl desem topak yuvarlak gibi böyle tombik tombik duruyo hic estetik durmuyor şöyle badem tırnak vs gibi olabilse keşke. Tırnaklarımin beyaz kısmı uzayınca vok uzuyor saydam renkli kısmı çok kısa öyle anlatayım. Nasıl şekle sokabilirim öyle pek manikür falan bilmem yapamam beceremem acaba manikür gitsem düzelir mi ?😔