Busrakaratas Kizlar kizim Sabah 1 yaş aşısı vuruldu ama şimdi ateş oldu 37 omzu sıcak yüzünde ateş yok sizde de oldu mi bide sabah oldu olsa şimdiye kadar olurdu ateş diye düşündüm bı bilginiz vsr mı
Baakpnr- Busrakaratas biz 1,5 hafta önce yaptırdık canım ateş olmadı ama ben 12 gibi yatırmadan önce biraz calpol verdim gece uyanmaz falan ateşlenir diye korkudan . Genelde her aşıdan sonra gece illa veririm . İsterseniz birazcık verebilirsiniz
Busrakaratas Baakpnr- ben aşıdan gelince vermiştim biraz gün boyu olmadı ama şimdi olunca aşıyla alakli değil mi ki diye düşündüm bide omuzlarından vuruldu sırtı sıcak başında falan ateş gok yani asiyla ilgilidir değil mi