kitapkokusu_ Ateşli hastalık geçirdik 1 hafta önce simdi iyi ama bir yudum yemek yemiyor deliricem bu hastalık da uzun sürüyormus öksürüp duruyor varmı salgından sonra istah sorunu yasayan
civcivannesi_ Ben varım…. benim bebeğim iştahsız bir bebek zaten hasta olduktan sonra yemek yedirmem daha da zorlaştı bir iki kaşık ek gıdayı ağlayarak yiyor