sedaacolak
Anneler kizim 14 aylik biberonla su icerek uyuyor nasil vazgecirebilirim yardimci olur musunuz?
Svm
Sadece uyanirken iciyosa bence o kadar sorun etme ama her uyandiginda istiyosa mecbur azaltarak ver uyandiginda anlat ona uyumamiz gerek sakin ol gece oldu baba uyuyo anne yaticak vs. Benim oglumda 13 yasinda o sekilde elimi sirtina dokundurarak uyutuyorum bazen de coglik ciglik agliyo tabi ama hala ayni 6 7 defa kalkar dişlerden oluyor diye kndimi kandiriyorum
sedaacolak
Her uyandigunda su ile uyuyor aliskanlik kesinlikle..azda versem kiyameti koapariyor..disler bahane bence bize😁 gündüz sakinse dis oldugunu dusunmuyorum
sedaacolak
Ayrica hic bi sekilde sakinlesmiyor ne kucakta ne pispis ne dokunma