Esraaa55 Merhaba 9 aylık kız bebeğim var klosu 9 boyu 73 cm bas cevresi 46.5 doktor bıraz kafası büyük ama patolojik durmuyor demıstı 6. Ayındayken şimdi dier bebeklerle yan yana geldıgınde bakıyorum kızımın kafası diğer bebeklere göre biraz büyük duruyor doktor normal dedı ama yınede endişe duyuyorum sizin bebeklerinin bas cevresı nedir acaba ?
deniz-95 Esraaa55 şimdi baktım notlarıma benimkinin de başı 46.5’miş o ayda. Kilosu 9700. Ama kızım 36 cm le doğdu. Bana doktor ya da hemşire bir şey demedi. Kendi persentiline uygun büyüyor. Kaç cm doğmuştu baş çevresi?
Teemo07 Esraaa55 benim oglanın kafası da bir tık büyük geliyor, öyle demişti doktor. 8 aylıkken 46 cm miş baktım simdi. Ama doktor sorun değil demişti. Suan normal galiba. Kimse birşey demiyor artık cunku.
pogacayanakk Benim bebeğim geçen ay doktor baktı 10 kg 44,5 cm baş çevresi 71 cm boy çıkmıştı doktorumuz kafası biraz büyük ama boyu ile orantılı korkacak bir şey yok demişti. Şimdi 9 aylık oldu bende bir kaç güne götüreceğim bakalım ne diyecek
Esraaa55 Denizanasi92 bana biraz büyük ama sorun degıl dedi bnde cok kafaya takmıyodum ama baska bebeklerle yanyana geldıgınde aradaki farkı daha net anlıyırum endıselenıyorum
deniz-95 Esraaa55 bana doktor büyük bile demedi. Sizinkide normal. Hidrosefaliden felan şüpheleniyorsanız onun için çok büyük olması gerekiyor bu değer bir şey değil yani sıkma canını😘
Esraaa55 deniz-95 teşekkür ederim pztesı kontrolu var yıne soracagım zaten 🙏 babasının kafasıda bıraz büyük ama sanırım ben fazla endişelenıyorum ☺️