Kiviefe cok normal canım benimde felaket dökülüyor inşh 6 Aydan sonra düzene girer die Ümit ediyorum 😞yoksa kel kalcam bu gidişle Doğum yapan kadınların çoğunda olan bişi bu .özelikle erkek annelerinin,hamileyken erkek hormonları bebekten anneye geçiyormuş ,hamileyken saçlarda gürleşme olurmuş ve Doğumdan sonra dökülürmüş o gürleşen saçlar ☹️3 ay 18 aylık oğlum ve cok dökülme var bende de