Lara17
Bende önlük takıyorum mama verirken ve emzirirken aldığım ilk biberon phılıps avent dı akıtıyor diye antikolik dr browns aldım bunda da akıtıyor ama o kadar değil birde gaz yapmadığı İçin bu biberonla devam ediyorum ama kesinlikle bebeğimden kaynaklı değiştirmeme rağmen düzelmedi anladım
Birde yenidoğan hemşireside ben döküyor dediğim için besledi onda da akıttı normal dedi şimdi sık sık ağzından çekerek çok akıtmadan besliyorum canım