Arkadaşlar 10 gün önce ek gıdaya başladık son 2 3 gündür akşam 19 30 gibi gece uykusuna gecem oğlum asla uyumuyor uyuyor yatağa koyuyorum 20 dk sonra kalkıyor gunduz de 30.dkk ya da 40 dkk uyanıyor geri dalana kadar ağlıyor var mi bu durumda olan annelerimiz varsa önerilerinizi yazarmisiniz