Merov
Ben başka şehir de gitmiştim yıllar önce, 24 seans gittim %80 bitti, gebelik ve doğum sonrası kısmen geri çıktı ama genel olarak memnun kaldım. Antepteyim şu an, tekrar taramaya gideyim dedim kalan bölgeler için ama işletmeyi hiç tavsiye etmiyorlar burada, ilgi alaka konusunda. Ben de aradım bilgi için dönüş sağlayacağız dediler bir daha aramadılar bile, kaldı ki başlasam nasıl olur dedim ve vazgeçtim. Yani 24 seansta bir çok işletme de aynı sonucu alırdım zaten, bence daha yerel işletmeler daha iyi oluyor, kurumsala dönenler azıtıyor.