Kızlar merhaba. Bebeği gerçekten sık sık emen var mı acaba 🤷♀️😊 bebeğim 3 buçuk aylık yaklaşık 3 buçuk saatte bir emiyor resmen doktorlar iki saatte bir emzirin diyor ama yok bizimki 3 saatten önce emmez biraz oyalansam 4saat bile aç kalıyor hayır anlamıyorum acıkmıyor mu hiç daha çok küçük çok sık emmesi gerekmıyor mu. Sizde durumlar nasıl