Bebeğim 9.5 aylıga yakın son zamanlarda özellikle istediği bişey olmayınca örneğin elinden biseyi aldigm zaman tehlikeli vs..sinirleniyo gibi yapiyo kendini cok kasıyo yumruklarını sıkıyo ilk zamanlar önemsemedim fazla rahatsız olsamda..bu aralar örneğin yakinimiz biri kucağına aldı yine aynı hareketi yapiyo. Bebeği böyle yapan var mı lurfen çok sıkıyo kendini.uzuluyorum artk ve devamı gelirmi yada ileride bir problem olurmu endiseside taşımaya başladım…bir yemeği yemek istemiyosa mesela yada elini tehlikeli bişey aldığında elinden alıyorum onu asla incitmeden dikkatini başka yöne çekmeye çalışarak yine öyle yapiyo…tüm vücudun kasıyo yüzü kizariyo..yumruklarını sıkıyo…:(normalde çok neşeli bir bebek genel hali hep böyle sürekli güler oynar şarkılarda eğlenir.. ama artk bu bahsettimi yapma süresi sıklastikca endişeleniyorum .