Eymen05 bende de aynısı oldu iki kere biri kırkım çıkınca biri de bi 20 gün sonra felan oldu ama öok az çamaşırı kirletecek kadar çok kısa sürdü bir gün bile değiş belki adet sayılmıyor değil mi onlar normal doğum yaptım 5 ay oldu sadece emiyor bebeğim normal diyorlar ama insan korkuyor Allah korusun haöile felan kalırım diye korunuyoruz tabi ama 😂