Merhaba sevgili anneler eşimle birlikte yurtdışına yerleşmek istiyoruz 5-6 sene kadar çalışıp tekrar buraya döneriz diyo ama hem gitmeyi çok istiyorum hem korkuyorum çünkü her şeyimizi satıp evimizi kapatıp gitmeyi düşünüyoruz ama ya yapamazsak ya olmazsa geri döndüğümüz zaman ne olur nasıl olur diye düşünüyorum hep 🥲 yurtdışında yaşayanlardan bu süreçlerden geçenlerden düşüncelerini, fikir ve tavsiyelerini bekliyorum 😇