Seyerd bebeğinin gazlı olmasından kaynaklanıyor. Benmkininde gaz problemi var başta herşey normal ama 2dk sonra hırçınlaşır kavga eder gibi hem emmek istiyo hem istemiyo gibi doktor gazdan kaynaklı dedi damla kullanıyorum bazen işe yarıyo bazen yaramıyor. Emmeyi bırakıyor bende mama vermemek için aç kalmasın diye mecburen sağıp veriyorum