Bizde 5 gün somra 6 aylık oluyoruz aynı durum hümgür şakır ağlamıyo ama hep bi mırıldanarak ağlama şekli var ilk 3 ay sesi çıkmazdı hiç ağlamazdı nerdeyse nolduysa 4. Ayla beraber böyle çok memnuniyetsiz sadece ayna karşısında vakit geçirmeyi seviyo kendine gülüyo vs bide ben yanından gittiğim an çığlığı basıyo her sn beni görücel sürekli onla sohnet edicem ilgilencem ama yinede mız mız mız yapcak bisi yok çok bebekler daha ve bize çok bağlılar işte napalım sağlıklarıda olsunda buna razıyım🙏🏻