Krkmzrm Sahzadeninannesi yani kabul ederek isteyerek yemesi için erken bir dönem, benim bebeğimde o zamanlar verdiğim her şeyi çıkarıyordu isteyerek almazdı zamanla alışıyorlar
124 Sahzadeninannesi aynı durumdayiz bizimkisi emmiyo da sadece mama onca corbalar yapıyorum yoğurt mayaliyorum banamisin demiyor varı yoğu mama napcagimi bilmiyorum kilosu 7600 biraz kiloda almasını istiyorum yemeyen çocuk zor oluyor 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
124 Sahzadeninannesi bizimkisi de sadece mama istiyor pamukcugu çok varmış doktor ilaç verdi temizliyince bı iki kaşık yiyor artik