Kızlar bebeğim 18 günlük sezeryandan sonra çok sütüm gelmedi mamaya başladık şimdi mama yiyor ama benide arada çok çok az emiyor sakinleşsin diye doymak için değil yani pek. Sorum siz bu günlükken kaç cc mama veriyordunuz bizimki hep aç 30 la başladık doymuyor bi ara 60 verdik bu sefer kusuyor anlamadım fazla mı geliyor ama sürekli aranıyor aç 45 i stabil tutmuştum öyle veriyordum ama yine doymuyor gibime geliyor çünkğ bineronu bırakmıyor ağlıyor bitip çekince bu sefer 60 falan versem kuscak diye korkuyorum ne yapıcamm ben