Eda0804 ben 7. Aydan beri şu şekilde yapıyorum bu arada oğlum 9 aylık olmak üzere.
Bebek irmiği ya da tam buğday ununu 1 yemek kaşığı koyup suyla pişiriyorum. Bir yandan da sma mamadan 2 ölçek mama hazırlıyorum. Un piştikten sonra bu ikisini kasede karıştırıyorum. Bazen sadece bir çay kaşığı pekmez ekliyorum. Bazen armut, elma ve çay kaşığı ucuyla tarçın ekliyorum. Eğer ceviz denediyseniz ondan da ekleyebilirsiniz ama bizde alerji yaptı sanırım. O yüzden artık koymuyorum.