Elizan22 bu bence yeterli bir delil değil bu hastalık tanısı için arkadaşımın kardeşi 8 yalında yaşıtlarına göre küçük evet zayıfta ama tanıyı uzun süre koyamamışlardı yemek yerken sürekli karnının ağrıdığını , rahatsız ettiğini söylemişlerdi arkadaşım pek anlamamışlardı uzun süre uğraşım sonucu tanı konuldu hemen bu hastalığı belirtmesi yanlış gibi geldi bana