Herkese merhaba. Kızım 4.5 aylık. Emmek istemiyor, biberonla anne sütü veriyorum içmiyor. Mama veriyorum içmiyor. Artık bu beslenme konusunda tükendiğimi hissediyorum. 3 saatte bir deniyorum olmuyor. 4.saatte deniyorum olmuyor. Artık 5.saatte çok acıkmış oluyor iki memeyi birden dakikalarca emiyor. Bu 5 saatlik süre çok uzun biliyorum ama bir sıkıntı olur mu sizce? Daha doktora gitmemize 15 gün var.