Benim bebeğimde kilo alamıyordu hamilelikte doppler akımında sıkıntı vardı ve 32 de erken doğum riskim vardı akciğer geliştirici iğne oldum 1 gün arayla hastaneye gidip kontrololup nts ye girdim böyle böyle 37 haftayı gördük 37 hafta başında 1820 gram dünyaya geldi 12 gün küvözde kaldı şimdi 3 ay 10 günlük oldu bile kilosuda yerinde hiç merak etmeyin bol dua edin herşey yolunda olur inşallah kontrollerinizi ihmal etmeyin🙏🏻