Merhabalar 3,5 aylık bebeğim uzun ataklardan birine girdi ve uyku gerilemesi gözlemliyorum bir haftadır aşırı huzursuz ağlamalı geçiyor yenidoğan dönemi gibi aşırı emme isteği ve kucağa bağımlılık var bensiz uyuyordu yatağında asla bensiz uyumuyor bu dönemden geçmiş anneler tecrübe ve tavsiyelerini yazabilir mi acaba