Hayır hayır ya bence hiç bişey yapmayın göbeği düştüğü için böyle kuruyo birkaç güne kabuklarını atıyo benim kızımın da böyleydi yaralar yavaş yavaş döküldü ve bitti yani 10 gün düştü göbeği kızımın doktora da gösterdim bişey yok bu yavaş yavaş kuruma yapıyo dedi sakın bişey yaptırmayın bence yaktırma gibi