MH2022 Kızlar 64gunluguz dun aşılarımızı olduk ve rota virüsü de yaptırdık bugün üçüncüye oğlum yeşil kaka yapıyor kan ve mukus yok ama tedirgin oldum var mı yaşayan görsel ekleyemedim bilmediğim için ama 😑
duuyqquu MH2022 bizde pazartesi günü rota ve 2. Ay aşılarını olduk cuma günü de verem olduk hafta içi yeşil yoktu ama veremden sonra yeşil kaka oldu 3 keredir yeşil şuan. Hafif mukus da vardı ilkinde ama normalmiş sanırım. Belki bilgisi olan yazar bende bekleyim
MH2022 duuyqquu korktum ve doktora yazdım bende normal olduğunu söyledi bizde mukus yoktu sonra düzeldi zaten geçmiş olsun