nightmare merhabalar, sebzei icin zaten çeşitli tarifler denemissinizdir ona bir şey diyemem ama bence çorba icmiyo diye üzülmeyin çünkü iştahsız bebeklerde hacmi küçük olup enerjsii yüksek olan şeyler vermek gerekir çorba ise tam tersi çoğu sudan olusuyo ve besleyiciligi az. Benim bebeğim 9 aylık oldu daha bi kere bile çorba vermedim zaten mideleri küçük bi de çoğu su olan sivilarla doldurmak istemedim