Figen_ilter60 Kızlar ben tokiye yazıldım ama çıkmadı tokat merkezdeyim çıktıktan sonra devredenler oluyormuş onu nerden öğreniyoruz bilen varmı
Happymother- Figen_ilter60 bende yazıldım ama çıkarsada alıcaz mı bilmiyorum daha kuralar çekilmedi ama memur zammıyla en az %15 zamlanıcak fiyatları kaça çıkıcak bilmiyorum