Esraelzan bende gitmedim daha doğrusu 5 günlükken doktora götürmüştüm sahada hiç götürmedim sağlık ocağından başka açılarını falan yaptırıyorum ama kalça çıkığı için göz testi içün götürmedi şuan oğlum 5 aylık bende bi sıkıntı görmedim ama allah bilir tabi işitme testi falan onları yaptırdım allah sağlık versin hepsine