ikizannessi daha çok küçükler korkacak bişi yok 300 Gr da Cok bişi değil zaten merak etmeyin, 🥰 benim biri 1300 du kardeşiyle arasında 5 cm de boy farklı vardı ufacık duruyordu yanında. Şimdi boylar aynı ama kilo olarak daha zayıf gösteriyo. Yapısı o şekilde artık. Sorunuza da evet vardı birinin burun cevresinde diğerinin alninin tamamında kaş aralarında falan vardı zamanla geçti. Kış diye ve kcuklee die bı tık daha titriyoruz üstlerine biraz da sıcak geliyo olabilir 🥰