ggl Bebeklerinizin göz yaşları kaçıncı ayda akmaya başladı ? benim oğlum 5 aylık hiç akmadı . babası bir kere aktığını görmüş ben gördüğümde ıslaklık var gibiydi ama göz yaşı yoktu .
Sevzeyd ggl 1 aylıktan beri gözyaşı akıyor katıla katıla ağlamayı seviyor benim bebek o yüzden sanırım
Busra23Adnan Benim kızımın doğduğundan beri aşırı gözyaşı var. Ağlar ağlamaz hemen akıyor gözyaşı. Eşim bazen aynı annesi diyor bende çok çabuk herşeye ağlayabiliyorum ☺️