Esraelzan BEbegim 17 Haziran da doğdu 4 ay asısı icin ayin kaçında gitmem lazım bizim ebemiz ayrılmista sağlık ocağından
Baharyildiz Esraelzan Biz bir hafta önce gittiğimiz de oldu bir hafta sonra gittiğimiz de doktor bir şey söylemedi böyle oldugunu bildiği halde.
Prensinannesi23 [bilinmeyen] biz haziranin ilk haftası doğduk bize 15 Ekim’de gel dedi ebemiz sen bence ara çünkü belli günler yapılıyor bazı aşılar ellerinde olmayabiliyor ona göre gidersin
BurcuuY Esraelzan canım aşının erken yapılması uygun deil demişti bizim çocuk doktorumuz 4. Ayını tam doldurduktan sonra yapılması gerekiyor bilgin olsun