Cambardak merhaba 4 buçuk aylık kızım bizdede var süt alerjisi diyetler falan çok zor geçiyodu diyete başladım çok şükür geçti ve sadece anladımki süt ve süt ürünlerine alerjisi var siz bi daha baktırın belki yediğiniz başka bişeyede alerjisi vardır yunurta olur yeşillik olur fazla olan var böyle o yüzden bi daha baktırın ertelemeden sonu yoğum bakımlık olabiliyo allah korusun