Merhabalar oğlum 3 ay 8 günlük bugün doktor kontrolüne gittim. Sürekli başını kaldırıp oturmak istiyor, ben çok erken olduğunu düşünerek oturtturmuyorum ama doktorum her çocuk bireysel olarak farklıdır, kendini kaldırıyor, oturmaya istekli yavaş yavaş oturt dedi. Ama ben hala kararsızım cünkü forumda sürekli bu konu hakkında erken oturtulmamalı gerektiği yazılıyor siz ne düşünüyorsunuz?