Merhaba kızlar, doğum yapalı uzun zaman oldu ama sık sık alt karnımda şişkinlik oluyor. Üşütmemi ya da farketmeden ağır kaldırmadan kaynaklı mı çözemedim. Uzun süre ayakta kalınca daha da sık oluyor. Hazımsızlık, gaz gibi de değil bu durumu yaşayan var mı…(dr.a gittim bir problem çıkmadı)