Dondurmalikahve Deryaaaaaaaq1 Teyzemde Yiğit Alparslan koydu çocuklarımız arasında 2 ay var benim ki büyük☺️ ama sizinki elti olunca olmaz tabi bebeğinizin adı da güzel ❤️
Zahide_4646 Deryaaaaaaaq1 Teşekkür ederiz teyzesi Eşimle karar verdik Asker olduğu için hep Türk ismi istiyordu Ülkü o yüzden oldu anlamı da güzel Duhayı ben rüyamda görmüştüm 😊❤️