Minnakelifim Hem normal kutu hemde X bim kutusu cikmis ama talep etme suresi dolmuş çok üzüldüm. X kutusu genelde büyük boy urunler oluyor acaba ne çıkmıştı onu da göremiyorum bim kutusu cikanlar içeriği ne yazabilir mi
Esoca38 Minnakelifim nasıl bir mail geliyor acaba ? Kaç zamandır üyeyim halen bir mail falan almadım bu kadar şanssızlık olur 😂
Minnakelifim tiredmom_ evet büyük boy urunler oluyor içerisinden. Bebek bezi kahve 2 li diş fırçası 1 lt reli yumuşatıcı deterjan ve daha birsuru sey çıkıyormuş
mysa2 Minnakelifim Bana normal kutu çıkmıştı 4 5 gün önce ama kacırmıstım yarım saatle c kutu yazmıyordu ayıreytten mi çıktı acaba
mysa2 Minnakelifim Hadi ya hiç cıkmadı bana da öyle deyince şaşırdım bi . Aklımdan nedense yumusatıcı geçti acaba neydi inşallah çıkan biri bardır bende merak ettim 🙃
parliament Kızlar bana 3 sene önce bi kere ücretsiz kutu çıktı bi daha çıkmadı neden acaba şimdi sadece paraşı olanların maili geliyor. Yardımcı olabilirmisiniz yeniden nasıl aktifleşebilir ara ara giriyorum da aslında.