2-prensesannesi Herkese güvenen eşim sağ olsun ben atmayalım dedim o at dedi 3500 lira attık sağ olsun adam cevap vermiyor geri iade istedim bankadan adamın onay vermesi lazım dedi tabi adam geri iade etmez savcılığa şikayet etsek sonuç alabilir miyiz?
nazlimom_ 2-prensesannesi benım arkadasın eşi 70 bin tl dolandırıldı şikayetçi oldu ama ses yok o para gitmiştir yani
dygusalmom97 2-prensesannesi ne aldınız ki geçmiş olsun böyle sitelerden alışveriş yaparken havale-eft yapmayın
Eylulunannesi55 2-prensesannesi letgo ydu sanırım aynı ilçede biri dolandırdı bizi tabi benimki kandı baya telefon satıcaktı 2 telefon bir tabletten olduk adam hepsini almayı teklif etti 1 haftaya vericem 1 aya vericem 3-4 ay oldı hala oyalıyor evinin onune bile gptırmus güvendirmek için iki yıl olmustır belki eşim ugrasmak istemedi hiç istemez Boyle ugrasmaz gerci… Yalvara yalvara 3-4 milyarı almıstık sanırım iki tek bi tablet için o zaman dusunun
2-prensesannesi Eylulunannesi55 onların şuçu yok aslında suç eşimde beni dinlemediği için ben atmam dedim kızdı bana aaa sana dolandırıcık