Pinar38 anlattıklarının hepsi çok normal. Bu aylarda bebekler yemek konusunda ketum oluyolar. Birine takıyolar hep onu yemek istiyolar. Uyku konusu da 2 saat uyuması gerek onu da uyuyormuş zaten. Tek uykuya da düşebilirdi, suluk için de aslında çocuk haklı. Pipete alışmışsa pipetsiz suluk almak yanlış olmuş biraz. Anlayamamıştır