Kızlar selam oğlum 5,bçk aylık dün gece hafif ateşi vardı paranox fitil verdim yattık. Sabah 5 te baktım 39,5 ateşi var makattan. Hemen hastaneye götürdük. Serum taktılar kan aldılar birde influenca sürüntü testi aldılar. İnfluenca pızitif çıktı. Yani domuz gribi. Enfluvir ilacını verdiler. Birde 6 saatte bir calpole devam edicez 2 bçkta verdim en son calpol ama ateşi düşmedi ılık duş aldırdım ince kıyafetler giydirdim. Çok huysuz ateşini şimdi ölçtüm 38,6 çıktı. Endişeleniyorum birşey olur mu diye. Ateşten çok korkuyorum. Önerebileceğiniz birşey var mı? Veya başınıza geldiyse bu süreci siz nasıl atlattınız?