Selam kızlar bebeğim 2 yaşında normal doğum yapmıştım ve 2 .ye hamileyim ilkinden normal doğum yaptım eve geldik kayinvalidem çarşafla karnıma sıktı sarkıklık gider dedi anca yarın saat tutmuşumdur şimdi sarkik kaldı ikinciyede normal düşünüyorum doğumdan sonra eskilerin dediği gibi sıksam gider mi o sarkıklık kayinvalidem sıkmış karnı dümdüz