Fulyaalinmina Evet arkadaslar cildim çok yağlı degil karma cilt ama sürekli sivilcem çıkıyor tabi tenimde beyaz hop hemen lekesi kalıyor bıktım ne yapsam çare bulamadım varmı çare bulan yardım etmek isteyen
gurbet_gelini12 Fulyaalinmina yaşla alakalı değil ki 35 yaşındayım hala çıkıyor bende de eşim 40 yaşında onda da çok fazla çıkıyor
Asyaveannesi04 Fulyaalinmina doktora gidip kan değerlerinize karaciğer enzimlerinize baktırın derim 🌺
Fulyaalinmina gurbet_gelini12 bir çaresi yok mudur hap hariç. Yani bir kere cildim bebek gibi olamadı maleseff