Haticerdogan Kızlar bebeğim 6.5 aylık hherkese gidiyo ya😅 hiç ağlamıyo etmiyo. Kıskanmıyo değilim 🫢. Sizlerinki nasıl benimki mi çok cana yakın 🤣
Balkelebegi Haticerdogan 4 aylık yarım saat babane dedeye bırakıp işimi halledecektim gittim park ettim aradılar ağlamaktan çatladı diye geri döndüm😭🤷🏻♀️
Nereleregidem Haticerdogan benimki dün bir arkadaşımıza sarıldı. İlk kez görüşleri. Ben de kıskandım. Sanki beni aramıyor gibi herkese gidiyor
Geceist Haticerdogan kız benimki de öyleydi hastalandıktan sonra değişti şuan anacı oldu sürekli yapışıyor bırak en güzeli gitmesi bırakıp bi iş yapamıyorum ya kimseyi istemiyor 😂😂
Haticerdogan Deletedmom_123 bide benimki tek büyüyor ikimiziz ayda yılda bir birini görür ondada güler😂
Haticerdogan Balkelebegi ay o zamanlar benimkide öyleydi. Annemi görse ağlardı. Eve gelene bile ağlardı. Bu ay herkese atlar oldu😂
Dilruba_1 Ay gitsin ne güzel kızım sadece bana bağlı ve gözü hep beni arasın istemem şahsen zor olur öyle başkasında yani bildiğimiz tanıdığımız güvenilir insanlarda durursa aksine mutlu olurum yabani gibi olmasın
Haticerdogan Dilruba_1 zaten yabani gibi değildi herkese gülerdi oynardı ama kucağa gitmezdi ağlardı. Şimdi artık kucağa gidiyor
Haticerdogan Geceist kız bırakacak kiöseö yok zaten herkes uzakta ayda yılda bir görürüz. Tek bakıp büyütüyorum. Kırkyılda bir gördü ondada hiç yabancılamadan atladı😅
Geceist Haticerdogan aman aman seni düşünüyor bak yabancılasaydı herkes sana yabani yetiştirmişsin tek diye böyle derdi ajxlxjldjx 😂hep pozitif basıyorum ya mslxbxkbxxjxb