Dün yorulmuşum biraz uyuyakalmışım akşam eşim ilgileniyordu kızımızla o sırada göğsümün birini emdi sadece diğerini emmemişti bende uzanmıştım uyuyakalmışım gece 2 de kalktım bebeğimin emmedi göğsüm taş gibi olmuş gece emzirdim onu ama ağrıya ağrıya geceden beri hala bebeğimin emerken ağrıyor bi sıkıntı olur mu acaba yoksa geçer mi korkmaya başladım.. 😟