Emir0_ Edebiyat öğretmenliği mezunuyum atamalarımiz bıraz zor yinede deneme amaçlı kendi bölümümden girsem mi yada sadece lisans KPSS’ye tek mi girsem çok kararsızım hangi düz memurluktan girerim bilginiz var mı 🤗🌺
Arlsny Emir0_ merhaba kimseler yazmamış 🥺 ben de bunu merak ediyorum 1 buçuk yaşında oğlum var daha önce de hiç kpss çalışmadım ama bi yerden başlamak istiyorum bi işim olsun istiyorum nasıl olur eder atanan var mı ben de merak ediyorum
ruveydaensar Emir0_ mübaşir, katıp, gardiyan , bekçilik bı ara vardı ama şimdi emin degilim .bu tarz memurluklar var bakanlıkların duyurularını takip edip mülakatlara giderseniz neden olmasın. Katiplik için klavye şartı var ama .aklıma gelenler bunlar