Skylifee006 B12 vitaminim çok düşük, bu nedenle vücutta morarmalar oluyor. Emzirirken kullandığınız b12 vitami var mı. Önerilere açığım, solgar kullanmak istiyorum ama kullanıp memnun kalan var mı?
Dolores Skylifee006 merhaba ben solgar kullanıyorum. Açıkçası değerlerime tekrar baktırmadım ama daha iyi hissediyorum her anlamda ve sütüm de arttı memnunum.
Skylifee006 Dolores peki iştah açma, kilo aldırma falan oldumu? Hamilelik kilolarını yeni verebildim tekrar kilo almak istemiyorum ☺️
Emineec Skylifee006 solgar kullanıyorum sütümü artırdığını düşünüyorum 2/2/2 kullanılıyor ama ben bazen 1/1/1 bazen 2/1 günde maksımum 3 kullandığım oluyor fayda sağladığını düşünüyorum ınandıgım ıcın belki de fayda goruyorumdur. İştah konusuna gelince sanırım ben hep açım hiç doymuyorum 😁
Dolores Skylifee006 kilo aldırmadı bana. İştah konusunda bir şey diyemiyorum ben hep iştahlıyım da 😅😅
Skylifee006 Dolores ya bende çok iştahsızım 😁keşke iştah açsa ne iyi olur severek yemek yiyemiyorum doymak için yiyorum tabi süt olsun diye birde😁
Skylifee006 Emineec kullanacağım bende canım çok sağol☺️ Peki hemen fayda ettimi süt artmasına falan kendinizi dinç hissediyormusunuz. Ben çok halsizim de herşeye üşeniyorum 😁
Emineec Skylifee006 kendimi dinç hissedemiyorum yani bütün iş bana baktığı için kendimi kandıramıyorum 😄 işe yarayacağını düşünerek ıctıgım ınandıgım ıcın işe yaradığını düşünüyorum bestlak da kullanıyorum ekstra yani neye inanırsak beynimizi inandırırsak onun fayda sağladığını düşünüyorum özellikle su emzirme döneminde inanmak mutlu olmak çok önemli
Skylifee006 Emineec benimde bütün iş bana bakıyor. Yaşadığım şehirde kimsemiz yok. Eşim sabah 6 da çıkar akşam 7 de eve gelir. Yemeğini yer telefonla oynar biraz çocukla oynar uyur. Annelik zor gerçekten. Hiç halim ve isteğim kalmıyor ev işine