Merhabalar , 8 günlük kızımın ara ara zıbınında hafif kan gibi lekelenmeler oluyordu, bugün göbeği düştü, hafif yine lekelenme oldu göbek bağı kısmında, ama öyle gözle görülür kanama, akıntı falan yok acaba böyle olması normalmi?ilk bebeğimde de sanki olmuşdu tam hatırlamıyorum