Kızlar yaklaşık 3 ay önce sezaryen ile doğum yaptım hiç akıntım yok normal mi? Yani doğumdan önce hamileyken olsun hamile değilken de böyle şeffaf akıntım olurdu günlük olarak şimdi o hiç yok iç çamaşırım tertemiz hiç akıntım yok bu da beni biraz gerdi yani normal mı değil mi anlamadım ayrıca daha regl olmadım doktora sırf bu yüzden gitmeli miyim?? 40 kontrolüne gittim bu arada her şey çok güzel dedi doktor sıkıntı yok dedi yani sırf bu akıntım yok diye gitmeli miyim bilen arkadaşlar yazabilir mi??