MasaLiyam 3 aylık bebeğim 3 saat oldu aşıyı yaptıralı yaptırdıktan sonra sürekli uyku halinde normal mi acaba başına gelen var mı.
yumurtam MasaLiyam bizim de uyku hali olmuştu hem 3.ayda hem 5. ayda yapıldığında, merak etmeyin geçici. Yine de farklı bir durum olmasın diye takip edin. Şifa olsun
babyluli MasaLiyam bizim doktorumuz ateş değil de isal yapabilir dedi gerçekten de öyle oldu 1 hafta boyunca isaldi :) uyku konusuna gelince de her aşı uyku yapabilir gayet normal
beyzagl444 MasaLiyam evet normal, bizimkide oyle olmustu ayrica isalde olabilir. bide gece başı ateslenmisti. uzerini inceltip calpol verip yatirmistim.