Mom_dery Atak dönemlerini araştırırken gördüm kimi bebek hiç uyumayarak kimisi de aşırı fazla uyuyarak geçirirmiş. Atak dönemini aşırı uykuyla geçiren oldu mu hiç merak ettim ? Bizim de 4. Atak eli kulağında burda yazılanları okuyunca gözüm korktu 😞