Seker- kapılan enfeksiyonlar bize bağlı değil ne yazık ki üşütme vs olsa belki bizden kaynaklı olabilir. Biz hiçbir salgını es geçmedik mesela o kadar değişik rahatsızlıklar çıkıyor ki her hastalık bir öncekini aratır oldu bize. Eimden geldiğince sağlıklı beslemeye, havaya uygun giydirmeye çalışıyorum ama bazen de önüne geçilmiyor ne yazık ki. Annesi olarak biz hiç istemeyeniz hasta olsunlar ama bizlerde böyle büyüdük yaş büyüdükçe hastalık azalır der annem inşallah öyle olur Sizde kalbinizi ferah tutun Rabbim canlarını sağ etsin 🙏🏻